Mamma nakafis :)

Inte på mitt bästa humör ikväll.. Mår riktigt uselt. Börjat lipa för minsta lilla, eller för ingenting alls egentligen. Stackars Zoran som fått stå ut med mig. Nu är han på jobbet, kommer hem tidigt imorgonbitti. Jag hoppas jag mår bättre imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas. Det är jobbigt att vara såhär i oblans. Mår uselt, både fysiskt & psykiskt just nu. Inte roligt.

Bellis ligger och sussar jämte mig i soffan. Somnade i min famn, riktigt mysigt. Min lilla stumpa.
Hon är så rolig nu. Vi kallar alltid henne för nakenfis när hon springer runt med rumpan bar efter att hon kissat pottan. Nu imorse kröp hon upp i vår säng och såg att jag bara låg och sov i trosor. Så försöker hon väcka mig. "Mamma, mamma. Nakafis, nakafis!" Haha, både jag och Zoran vaknar till och bara skrattar åt henne. Då ser hon jätteglad och nöjd ut, såsom att hon lyckats dra en rolig vits :) Hon är rolig, min lilla Belle.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn. Kan behövas. Det blev ingen sömn igårnatt.
God natt, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0