Belle ätit duktigt!

Hej igen.
Jag & flickorna har varit hemma i sisådär en timme ungefär. Packat ur oss ur bilen, tittat på lite TV, Ella somnade och jag & Belle hade ett litet mellanmål. Hon sa att hon var hungrig. Det händer inte ofta, ska jag säga er. Belle är en väldigt tunn liten tjej som inte är speciellt glad i maten. Men idag har hon ätit duktigt, minsan. Till frukost ville hon ha yoggi och flingor med banan & russin. Jag gjorde det till oss båda igår och idag beställde hon det igen. Roligt :) Hon åt upp sin portion och när vi hade varit på BVC så fick hon en välling direkt när vi kom hem. Jag gjorde iordning min frukost och då ville hon ha en macka med smör. Kan säga att hon åt en extra frukost när vi kom hem. Jätteduktigt! Vi lunchade hemma hos G-mormor idag och även där åt hon duktigt. Och som sagt, hon var hungrig nu när vi kom hem så då fick hon ett mellanmål. Såhär duktigt har hon inte ätit på länge. Jag minns faktiskt inte när hon åt såhär bra senast! Och jag inte har behövt tjata någonting alls! Min duktiga tjej :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor Marie

Belle har nog hört talas om Ellas fantastiska viktökning och är rädd att lillasyster ska växa om henne.

2012-08-17 @ 18:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0