Där försvann energin..

Och där kom tröttheten över mig igen.. Det slår fullkomligt ut all min energi. Och precis som energin rann ur mig så började både Belle och Ella tjuta.Pust.. Zoran hade planer med en kompis efter jobbet. Skulle förmodligen bara komma hem och sedan dra in till stan igen, men jag fick faktiskt ringa och säga att det inte passar om jag känner mig lika trött som nu. Nu verkar han dock inte komma hem förrän sent, för han skulle åka en vända till Helsingborg när jag pratade med honom för en liten stund sedan. Känns elakt att sticka hål på hans planer..
 
Belle har inte sovit någon middag och det märks nu. Hon är trött och gnällig. Ungefär som jag då ^^ Hennes tröst är nappen, min är kaffe ^^ Redan druckit 5 koppar kaffe idag, men det verkar inte bli bättre än att jag får brygga mig en kanna till. Jag hade så gärna velat sitta och fixa med alla bilder på hårddisken inför min fotobeställning, men det verkar inte bli. Ella har nämligen somnat, men vaknar nog snart. Men Belle är uppe. Sitter och gnäller för att jag inte ville ge henne sin napp. Som låg en halvmeter ifrån henne på golvet... Så mycket servar jag inte henne, faktiskt! Så nu sitter hon och säger "Jag vill inte ha nappen, mamma. Jag vill inte ha nappen, mamma. Jag vill inte ha nappen mamma!!!" När jag svarar "Men det behöver du inte heller", så blir hon sur och tjuter ^^ Det är någonting hon har börjat med på sistonde. Med allt.
Man tappar lätt tålamodet eftersom man inte kommer någonvart med henne när hon är på det här humöret, men det är för att hon är trött, stackarn.
 
Nu vaknade Ella, hörde jag! Hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0