det tog mig nästan tre timmar att göra iordn....

Det tog mig nästan tre timmar att göra iordning med byrån idag. Efter att vi hämtat Belle på dagiset, satte vi igång med rensandet. Belle hjälpte till, eller ja.. hon började leka med allt jag drog fram. Men så är det ju :)
Ella låg i babysittern och tittade på när mamma drog fram en massa skit på köksbordet. Kaoset förflyttades ifrån byrån till köksbordet ^^
 
Som tur var så köpte Zoran hem lite kinamat till middag ikväll. Jag hade inte hunnit laga middag med allt bröte i köket. Belle åt sisådär av kvällsmaten. Hon knaprade på en friterad räka och tog några skedar ris, annars åt hon inte så bra. Hon sprang runt mest och ville leka med Gosen och en liten docka. Hon behöver ju inte äta upp allt som är på tallriken, men jag vill gärna se att hon sitter och koncentrerar sig iallafall LITE på att äta. Men hon var uppe i varv, så det blev ingen riktig ordning. Snart ska har jag TVÅ tjejer vid matbordet som ska få i sig mat :)
 
Nu duschar Zoran Bellisen och tar på pyjamas. Hon ska få sig en välling och borsta tänderna, sedan är det dags för sängen. Det blev en sen kväll för henne idag. Hon borde vara supertrött, för hon gick upp tidigt imorse, har lekt på dagis och inte sovit något hemma. Så det borde gå snabbt att natta henne ikväll.
När väl älskligen somnat, så ska jag & Zoran sätta på ett avsnitt av 'Games of thrones'. Jag såg de två första avsnitten igår, så ikväll fortsätter vi med avsnitt nummer 3 :)
 

Kanske blir Belle som nattar pappa ikväll ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0