Ella fick sällskap i vagnen :)

Hej!
 
Vilket väder vi fått! Jättehärligt. Massa sol men ändå lite vind som svalkar. Jag & tjejerna har varit i trädgården. Belle har hjälpt mig med att plocka upp äpplena från marken medan jag har krattat upp en massa gräs.
Jag lyckades väl bli färdig med halva gräsmattan. Dels för att jag är lat men också för att krattan jag använde mig av var Belles.. vilket som ni säkert förstår är aningen kortare än vanliga. Vilket gör att man får gå och böja sig hela tiden. Det är jag alldeles för klen för ^^
 
När vi var ute så kommer grannkatten förbi och vill titta på. Tydligen så såg kissen Ellas vagn och tyckte det såg mysigt ut, för såhär hittade jag den :)
 
l
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0