Går i inredningstankar :)

Fastnade framför Ikeas hemsida, det går ju knappt att slita sig ^^ Plus att jag fick hem katalogen häromdagen! Det är så mycket som jag vill köpa till hemmet, speciellt till Belles rum. Det är fint nu, men det är inte färdigt. Jag vill köpa bokhyllor, ett nattduksbord och en väggspegel m.m.
 
Jag vill iofs köpa en massa till varje rum här hemma ^^ Vi har ju inte kommit så iordning som man velat. Men vi är fortfarande relativt nyinflyttade. Vi har sagt att om vi bara kan få allt fixat till jul, så är vi nöjda. Jag vill fira julen hemma och då är det ju bra om det inte fattas alltför mycket möbler!
Just nu står exempelvis ett helt rum tomt, vårt matrum. Det används just nu som lek & springrum för Bellisen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0