Glad tjej på dagis :)

Pust..! Det blev en powerwalk ner till dagis idag. Belle var inte alls pigg på att stå på ståbrädan idag, men jag lyckades övertala henne. Blir ju ingen ordentlig promenad om hon går bredvid. Hon stannar vid varenda löv hon ser, vid varenda vattenpöl samt ska hon plocka på sig en massa stenar och pinnar ^^ Det blir många stopp och det tar tid. Vi var lite sena upp ur sängen idag. Väckarklockan ringde inte... Men Belle väckte mig istället. Hon är kanske inte lite punktlig som klockan på telefonen, men man kommer upp iallafall :) Och det sker någongång mellan kl. 7 och halv 8.
 
När vi kom till dagis, så skulle Belle klänga sig fast lite vid mig medan jag skulle klä av henne, men så fort hon såg en av sina dagiskompisar som sprang runt med en dockvagn, så sprang hon iväg :) Jag fick en snabb hejdå-vinkning ifrån fönstret. Känns verkligen härligt att få vinka hejdå till en glad tjej. Det har varit dagar, då hon gråtit efter mig och inte släppt taget om mig. Då lämnar man dagiset med en klump i magen. Trots att jag vet att hon glömmer bort mig efter bara några minuter, men bara för att hon glömmer, så betyder det ju inte att jag gör det..
Men idag gick allting bra, känns jättehärligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0