Håller koll från köksföntret!

Jag är usel, men fick inte iväg Belle till dagis idag. Det är som om jag inte kan öppna ögonen när vi skulle upp. Nu, efter några timmar så är jag igång. Men det tar lite väl lång tid! Men nu har jag iallafall fått i både mig & Belle frukost, tagit mit en snabbdusch och gjort oss alla 3 iordning. Det känns skönt.
Nu ligger Ella i sin vagn på baksidan och jag sitter i köket. Hon är en halvmeter ifrån mig, då hon är alldeles utanför köksfönstret. Gud, vad jag älskar min trädgård! Och att man bara kan öppna köksfönstret, så kan man sitta här inne och se ut. Aldrig några problem med Belle heller. Hon kan vara ute och leka och jag kan stå i köket. Så länge fönstret är öppet kan jag ju höra henne när hon leker och kika ut med jämna mellanrum för att hålla koll. Jättebra!
Tänk så hade vi fortfarande bott kvar i vår gamla lägenhet.. En tvåa på Vallås på andra våning. Hade ju aldrig gått!
 
Barnkanalen är en riktig bra barnvakt åt Belle, har jag kommit på ^^ Nu sitter hon framför TV:n, helt stilla & tyst. Aldrig några problem ;) Hon tittar på Djungelboken just nu, men efter att det var slut skulle hon följa med ut i trädgården, sa hon :)
Fint väder idag igen ju! Härligt!
 
 
Min lilla knubbis! Så underbart söt hon är.
Mommy loves you <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0