Kakeldekor & väggtext beställd!

Fick ett infall och beställde hem kakeldekor och en jättefin väggtext alldeles nyss. Nu ska det bli fint här hemma! Kosta vad det vill, men fint ska det bli :)
 
Det får börja hända lite här hemma nu, tycker jag. Zoran har äntligen tagit tag i att måla Belles bord till sitt rum samt nu har han målat Ellas matstol. Belles stol skall också målas. Har allting i träfärg nu, men det ska det bli ändrig på.
Lägger in någon bild på resultatet.
 
Nu får jag allt slita mig ifrån datorn, annars köper jag hem alldeles för mycket ^^
Jag & Ella ska strax promenera och hämta Belle ifrån dagis. Hon har varit några några timmar, men jag har redan börjat sakna henne ♥
 



 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0