Smör.. mmm

Trots att Belle sa att hon var hungrig två gånger, så blev det ändå inte en ordentlig frukost för henne. Några skedar mannagrynsgröt samt några tuggor ostmacka. Däremot så slevade hon i sig en ganska stor mängd smör ^^ Så hon blev väl mätt på det ;)
Det är något konstigt med den ungen, hehe. Hon älskar smör. Älskar, älskar, älskar. Hon är helt tokig i smör. Om hon fick välja själv så hade hon lätt kunnat vräka i sig ett helt smörpaket. Hon sitter med smörkniven (ingen riktig kniv, den är av trä...) och verkligen njuter av att slicka i sig smöret. Blundar samtidigt och ser så nöjd ut ^^
 
Ella fick lite snutt hon också vid frukostbordet, sedan somnade hon i min famn. La över henne i babysittern och där nanar hon gott nu. Belle har övergett mig här i köket och tittar nog på tecknat nu. Det är jag & radion.. och bloggen som är kvar :)
 
Måste ändra min header och beskrivning nu ju. Det saknas bilder på Ella samt så ska jag nog uppdatera bilderna på Belle. Hon är inte ens två ifrån den sommaren. Nu är hon snart 3!
 
Nu kom stumpalumpa tillbaka för att äta lite macka! Wiho!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0