SOMMARFEST

Ååå, vad jag är lycklig över att fått träffa alla vännerna igår. Jag & Zoran har pratat länge om att samla alla och grilla i trädgården och igår blev det äntligen av. Det saknades några, men annars var det hur trevligt som helst! Det är svårt att komma iväg på fester eller ut på krogen med två små barn, speciellt när man ammar det ena. Så att vi kunde få hit alla vänner på grillning var jätteroligt. Vi grillade, spelade kubb och lyssnade på musik som DJ Mico hade fixat åt oss. Fårse hur glada grannarna är på oss efter igår ^^ Nä, det gick nog bra :)
Och som toppen över i:et så tog Hanna ton till 'ja må hon leva' och jag fick höra alla sjunga så fint till mig :)
 
Tack för igår, allihop! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0