Svärfar & svärmor hemma från Kroatien

Vilken dag! Här hemma har det pysslats och målats tillsammans med Belle. Vi har haft jätteroligt. Vi har fått ihop några konstverk, hon & jag :) Det kommer foton!
Vi har bara varit hemma. Faktiskt inte varit ute någonting alls idag. Men vi har haft det mysigt ändå. G-mormor Lena kom förbi på fika efter lunch, det var trevligt.
Vi fick ytterligare ett besök nu under kvällen, då svärmor & svärfar kom förbi samtidigt som Zoran kom hem från jobbet. De har ju varit borta i Kroatien nu under sommaren. De åkte bara någon vecka efter att Ella föddes och så kom de hem idag. Svärmor Ljuba är makalös. De har bilat från Kroatien sedan är det första hon gör när hon kommer hem är att tvätta, städa balkongen, fixa med alla sina blommor samt att putsa fönstrena! Herregud. De såg riktigt trötta ut när de kom hit, men det hindrade dem inte att ta med sig Belle hem. Så Belle är hemma hos Baba & Didda (farmor & farfar på kroatiska) nu ikväll och ska sova över. Hon blev jätteglad över att få följa med. Sprang ut till bilen.
Om jag ska vara ärlig trodde jag inte hon skulle vilja. Det var ett tag sedan hon sov där och nu har de ju varit borta ett tag, men ickesenicke. Hon hade verkligen saknat dem och det märktes :) Sött ♥
 
Nu är Zoran uppe i duschen medan jag & Ella ligger i soffan och slappar. Jag har en massa att ta undan efter allt vi målat och haft oss, så jag har en del att stå i. Annars ska jag & Zoran nog ta oss ett glas vin och glo på ännu ett avsnitt av "Game of thrones". Vi har blivit helt fast ^^ Jag som aldrig följt en serie i hela mitt liv. Men det är klart, när man har alla avsnitt på hårddisken har man inga dagar eller tider att passa, så det går ju bra nu :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0