Tisdagsmorgon

Köksbordet är full av disk efter frukosten, smörpaket och mjölken står fortfarande framme. Barnkanalen är på TV:n, trots att ingen tittar. Ella ligger i soffan jämte mig och gnyr och ger ifrån sig en massa gulliga bebisläten. Jag velar om jag ska kämpa mig upp ur soffan och brygga lite mer kaffe, eller dricka upp den lilla skvätt som jag redan har i koppen. Dock välidgt kallt kaffe..,
 
Anledningen till att det är så tyst och lugnt här hemma, är för att Belle har åkt iväg till badhuset med sin pappa. Zoran är ledig från jobbet varje tisdag, så de har åkt iväg för att bada och leka lite. Pappa & dotter-mys!
 
Fick ringa dagiset och säga att Belle stannar hemma. Det var egentligen tänkt att hon skulle till dagis först, sen badhuset. Men eftersom hon precis börjat gå till dagis igen efter ett låångt sommarlov, så är hon väldigt, väligt trött efter bara några timmar på dagiset. Det blir roligare för både Belle & Zoran om Bellisen är pigg. Det blir dagis imorgon istället :)
 
Idag ska jag fixa med att föra över gamla bilder ifrån den gamla datorn till vår nya hårddisk. Att ha alla bilderna samlade i tryggt förvar, är ett måste när man har en massa fina familjebilder.
Jag ska framkalla alla bilder ifrån Belle som liten och nu en massa fina på Ella. Vill få tummen ur och göra iordning mina fotoalbum.
 
Oops, nu vill lillan ha mat. Och det är kvickt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0