Gnällinlägg.. Ska sluta, jag lovar!

Jag är efter med både bilder på magen, bebisuppdatering samt inlägg med ny graviditetsvecka -.- Jag ber om ursäkt för detta. Men jag har varit så himla seg de senaste dagarna. Ryggen har inte varit bra.. Ska till läkaren imorgon. Normalt sett när man går till läkaren så vill man ha någonting som lindrar sina krämpor. Jag får däremot nöja mig med mina jävla panodil & alvedon-tabletter. De enda jag får äta mot smärtan, nämligen. Känns inte alls speciellt lindrande.
Så imorgon ska jag be om läkarintyg och då blir det la min början på min andra sjukperiod på mindre än några månader. Först extremt graviditetsillamående & kräkningar och nu ryggen. Det känns aningen orättvist.

Nä, vafan. Nu lyckades jag med ett gnällinlägg IGEN! Skärpning, Melanie!
Nu ska jag hoppa in duschen. Imorgon ska jag jobba på kontoret nämligen innan mitt läkarbesök. Känns skönt att komma ut och tjäna pengar. Timpengen är ingenting att hänga i granen, men det är så mycket bättre än att gå hemma. Hoppas att ryggen är snäll mot mig imorgon. Jag har ju iallafall mitt foglossningsbälte som stöd!

Som sagt, in i duschen nu.. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0