Lördagsmys i soffan!

Zoran sitter med Bellis i famnen jämte mig i soffan och kollar på Nalle Puh-klipp på Youtube på mobiltelefonen. Jag ska köpa lite Nalle Puh-filmer till Bellis. De är ju så gulliga!
Belle väckte oss för en timme sedan. Efter lite snoozande i sängen, så åt vi frukost. Det blev pannkaksfrukost. Jättegott :) Nu ligger vi alla i soffan och bara tar det lugnt. Skönt :)

Kl. 17.00 åker Zoran iväg till jobbet. Han ska jobba ett 12timmarspass ikväll. Fårse vad jag och lillan ska hitta på ikväll. Kanske åker förbi mormor & morfar om de är hemma. Annars har vi tjejmys här hemma, bara vi två :) Belle röstar nog för att få hälsa på sin mormor & morfar, dock ^^ Får nog bli första valet!

Min rygg har varit sämre än vanligt både igår och det verkar bli samma sak idag. Vaknade upp i sängen med värk i ryggen flera gånger inatt. Det är så jobbigt. Jag känner mig 30 år äldre och sjukt mycket klenare.
Kom också på att jag glömde mitt foglossningsbälte hemma hos G-mormor igår -.- Hon fyllde år, så vi var där och firade henne. Jag får åka och hämta tillbaka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0