NAMNPANIK!

Okej, det är ett bra tag kvar tills lillan kommer, men jag har redan börjat oroa mig att vi inte har några namn -.- Ett namn som jag tycker om, vill inte Zoran ha och tvärtom. Jag försöker köra med Belle-kortet, men det biter inte riktigt.. (Belle-kortet är att det var jag som propsade på att Belle skulle heta just Belle. Zoran var emot det i början, men vande sig och nu är det ju det finaste namnet vi vet! Jag försöker alltså få honom att smaka på mina namnförslag extra, extra mycket nu) Vi har lite annorlunda syn på namn också, mäker jag. Men vi är dock överens att vi är ute efter ett kort namn, både till flicka och pojke. Vi vill inte ha för långa namn så man får en massa förkortade smeknamn.  

Jag är väldigt noga med att detta namnet klingar väldigt bra med Belle. Det tycker jag är jätteviktigt med syskonnamn.

HJÄLP MIG!
Kom gärna med förslag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0