Onsdag

Ligger i soffan och har Zoran jämte mig. Han är inget vidare roligt sällskap för han spelar TV-spel ^^ Men det är ändå trevligt att han är vaken :) Ryggen känns inte speciellt snäll idag, så jag ser till att vila mycket nu. Bellis är på dagis, ska hämta henne om någon timme. Skulle egentligen in till stan en sväng idag, men vet inte om Zoran orkar med det. Fårse, vad som händer. Jag har iallafall en hel del tvätt att ta hand om idag, så det blir min uppgift för dagen.

Jag har ringt och bett om dagisförflyttning för Belle. Hon får ju börja på nytt dagis i Oskarström när vi flyttar. Nu vet vi ju inte exakt när vi flyttar. Vi betalar för huset från och med 1 mars, men om lägenheten inte ännu är såld då, (vilket är ganska osannorlikt) så får vi stanna kvar i Vallås sålänge. Det kostar oss mindre om vi gör så, än att låta lägenheten stå tom. Men det gör inte så mycket, det är som det är. Vi kan ju flytta saker till förrådet och annat smått under tiden och vi får tid att måla om i lugn och ro.
Det rum som jag ser framemot att måla och inreda allra mest är Belles :) Hennes allra första rum! Det måste bli speciellt. Väggarna blir vita, men vi funderar på en fondvägg. Antingen i helrosa eller i någon tapet med lite mysiga färger. Vårt sovrum blir även där vitt, men det hade nog varit roligt med någon vägg i färg. Det får isåfall bli till sommaren som vi gör det. Vår budget är riktigt tajt, så vi får spara ihop till sommaren.

Nä, nu ska jag hänga upp lite tvätt. Ryggen har fått vila en stund, så nu får jag sätta igång.
KRAM



Mitt lilla busfrö ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0