Trött mamma & Busig dotter :)

Goddagens! Det blev ändrade planer för min dagsplanering idag. Skulle egentligen ha jobbat på kontoret, men det blev inget p.g.a. brist på arbete. Men jag har jobbat lite i måndags och igår, så det har ändå blivit lite arbete för mig denna vecka. På fredag är det fakturering och då blir det också jobb. Skönt.

Belle är hemma hos mig idag och just nu busar hon runt och pillar på allt ^^ Jag försöker koppla bort hoppetossans busigheter för några minuter, så jag kan få skriva av mig lite. Fårse vad hon lyckas hitta på för tokigheter på den lilla stunden :)

Jag känner mig trött idag. Varken jag eller Zoran fick speciellt mycket sömn inatt. Värst för Zoran som jobbar, stackarn. Han börjar tidigt, jobbar långa pass, kör lastbil och det klingar inte bra med trötthet och lite sömn.

Idag ska jag & Bellis hälsa på Therese & Nellie i Oskarström. Kommer bli roligt :) Så får tjejerna busa av sig och vi mammor snacka av oss - det blir nyttigt för oss alla! :)
Men innan vi åker dit har jag tvätt som ska strykas och sorteras in, disk som skall diskas samt lite andra hushållssysslor som måste fixas..

Ingen idé att skjuta på det, så det är la bara att sätta igång!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0