Bebisuppdatering, v. 19

Bebisuppdatering; Nu börjar magen bli stor på mig. Den börjar bli i vägen :) Nu går jag in i v. 19, så jag är ju faktiskt halvvägs nu. Känns jättebra. Liten i magen sprallar en hel del, faktiskt. Jag som klagade så att h*n inte rörde på sig, men nu när sparkarna väl började kännas, så kan jag meddela att det är en livlig liten bebis i magen på mig. Zoran har ännu inte känt några sparkar, men det tar väl ett tag. Är alltid så att när jag ropar att han ska fram med handen och känna, så slutar ungen att sparka ^^ Men det känns hur härligt som helst med sparkarna nu. Allting känns så mycket mer verkligt. Det har varit svårt att ta in att man är gravid igen, det känns mer overkligt denna gången.
Om 2 dagar ska vi på ultraljud, det kommer bli roligt :)

Längtar
♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0