Första "bubblet" i magen!

Bebisuppdatering, (v. 15+6); Imorse kände jag det första "bubblet" i magen! Det kändes som bubblor i magen, men inte som "tarmbubbel" eller annat som man i början kan förväxla med fosterrörelser. Känslan var svag, men ändå tydligt att det var lillen i magen.
Väldigt roligt att äntligen få känna av någonting. Jag minns att Belle var som mest livlig på morgonen och på kvällen, så jag får hoppas att jag känner av mer när jag ska lägga mig ikväll. Eller kanske imorgonbitti igen :)

Jag var i v. 17+5 när jag kände de första sparkarna med Bellis. Det var inget 'bubbel' utan små, små buffar i magen. Så detta bubblet kände jag aldrig med Belle. Men man brukar säga att som omföderska, så kommer rörelserna snabbare och nu vet vi lite mer hur det känns, så man förväxlar la inte det lika lätt som 'tarmbubbel'.

Roligt att äntligen få känna av någonting i magen :) Blev helt varm i hela kroppen. Otroligt vad glad man kan bli <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0