Första sparkarna ♥

Spark, spark :) Jag har känt av sparkarna nu! Kände första buffen i förrgår, alltså v. 17+2. Då låg jag och skulle somna. Tryckte lite på magen och la händerna på och plötsligt kände jag något litet. Det var som en liten buff, men jag kunde alltså känna det både inuti och utanpå, mot handen. Men kände bara en liten spark den gången. Men igår, också innan jag skulle somna, så gjorde jag samma sak och retade nog upp lillen ordentligt med mitt tryckande på magen, för då kände jag fyra stycken små buffar tillbaka. Känns så bra att äntligen få känna av dem. Längtat efter dem. Helt sjukt att det kan få en att må så bra. Kan inte sluta le åt de små, små sparkarna.

Längtar efter dig
 ♥♥♥



v. 17+1




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0