Ny mobil :)

Hej! Just nu skriver jag på min nya IPhone 4 S som min älskling överraskade mig med häromdagen. Hur skönt som helst att kunna blogga från mobilen. Jag hade en Experia förut, som bara krånglade. Kameran var kass, ljudet slutade fungera och den stängdes av hela tiden. Nu håller vi tummarna att denna mobil inte krånglar för mig :)

Idag har vi varit på en barnloppis. Det var mest babykläder men lite leksaker fanns också. Vi hittade en liten röd/vit resväska med nyckelpigor på till Belle. 10 kronor betalade vi för den. Belle blev superbas. Vi har lekt med alla hennes resväskor hela dagen ^^ Fyllt dem med leksaker och dockkläder och när de alla var fyllda, sa Belle att vi skulle gå till tandläkaren. Då promenerade vi bort in till tandläkaren (vårt badrum) och knackade på. Zoran fick vara tandläkaren och tog lite toapapper som munskydd och gjorde till rösten för henne. Det tyckte Belle var jätteroligt. Så fick tandläkaren räkna hennes tänder och även borsta dem lite :)

Vi har också varit och handlat mat samt tittat runt efter en bänkskiva att ha som arbetsbänk i tvättstugan i huset. Vi hittade på Cheapy som vi bestämt oss för. Ska bara dubbelkolla måtten och köpa fästen också.

Det blir nedpackning som gäller för oss hela nästa vecka. Nästa helg flyttar vi! Underbart!

Nä, nu får jag lägga ifrån mig mobilen. Belle vill ha kafferep med mig och Zoran :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0