så mycket grejer!

Pust.. Mitt uppe i flytten nu! Jag packar lådor fulla med saker och Zoran åker och lämnar av dem i huset nu varje dag efter jobbet. Men sakerna känns inte som att de tar slut! En himla massa har vi lyckats samla på oss.

Har nästintill tömt skafferiet idag och TV-bänken där vi hade en massa saker är också tömt. Nu ska jag påbörja garderoben. Passar på att rensa ut bland mina och Belles kläder när jag ändå är där och stökar. Belle har växt ur en massa kläder och det kan man ju lugnt påstå att det har även jag ^^

Imorgon och på fredag blir det jobb för min del. Känns bra. Min rygg känns sådär, men det ska nog gå bra. Det blir väl lugnare på jobbet än vad det är hemma just nu! Kämpigt att flytta, sanna mina ord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0