Halloween - 12

Hejhopp! Måndag idag dårå. Måndagar betyder lilllördag i vår familj, då Zoran alltid är ledig på tisdagar :)
Jag tänkte lägga in lite bilder från i lördags, då vi hade Halloweenfest tillsammans med Josefin, Martin, Amber & Elina :) Supertrevligt hade vi!
 
Jag började med att försöka sminka mig vitt och tänkte vara spöke. Hade mycket svart runt ögonen och bleka läppar, men Zoran tyckte jag skulle ta det ett snäpp längre. Som han ^^
Ta da! Dåhär såg vi ut till slut ^^ Zoran som jokern och jag som... ja, vad man nu kan kalla det. Ihopsydda läppar ska det väl föreställa ^^ Men det var roligt att klä ut sig, minsan! Kommer göras om nästa Halloween. Och då går vi nog in för det ännu mer, med hela utstyrseln! :)
Buuuh!<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0