Åå, jag vill också...... Fast NEJ, det vill jag inte alls ^^

På bara några dagar har jag fått reda på att 2 stycken i min närhet, väntar barn igen! Och jag är så glad, så glad för deras skull. Och det roliga med att dessa underara nyheter är att jag direkt blir helt till mig och tänker "Jag vill också!" ..... Haha, ingen fara. De tankarna trängs snabbt bort utav mitt förnuft samt utav minnena på hur jäkla dåligt jag mådde när jag väntade Ella. Sedan självklart av synen på mina 2 underbara tjejer. Jag är så lycklig det bara går och jag ska INTE bli med barn igen.. iallafall inte än på ett tag.. :)
 
Det är så roligt när jag säger så, för alla suckar och säger åt mig att jag inte på allvar kan ha sådana tankar, jag har ju redan 2 barn, liksom! Och visst, det är helt sant. MEN hur gammal är jag? Jo, jag är 21 år gammal. Jag har många, många år på mig att göra det ena och det andra, plugga, jobba och även att skaffa fler barn ^^ Zoran säger att han känner sig nöjd, men jag har på känn att när våra vänner väl kommer "ifatt" och börjar bilda familj & skaffa barn, så kommer vi också bli bebissugna igen :)  Men saken är den att om vi skaffar oss sladdisbarn, så blir det nog i plural. 2 stycken, förmodligen. Så känner vi (eller jag..^^) nu iallafall. För Zoran är sladdis själv. Det skiljer ca 6 år på han och hans storebror och ytterligare 1 år mellan han och storasystern. Och han har sagt det att hans äldre syskon kunde göra mycket mer tillsammans medan han var den jobbige lillebrosan ^^ Nu tror jag iofs att anledningen till att han var jobbig, berodde nog mer på hans busiga påhitt än på hans ålder ;)
 
Men iallafall, så ser "planerna" ut. Jag tror att jag skulle vilja ha fler barn om några år, faktiskt. Så känner jag nu. Jag har alltid sett framför mig att jag skulle ha en stor familj med många barn. Sedan vill jag ju självklart få en son också. Det sa jag när Ella döptes; att nästa dopklänning kommer ha en blå rosett :) Och det hoppas jag ju självklart på, att jag får en son också. Det är väl alla föräldrars dröm; att få både döttrar och söner :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0