Belle blir 3 år imorgon....

Fick nyss ett samtal av Zoran att han var klar på jobbet. Han skulle bara duscha sedan kommer han hem. Så glad jag blev att få hem honom tidigt. Mamma & pappa kommer ju på middag också, så det passar ju bra :)
Belle sitter i badbaljan just nu och jag har Ella i babysittern. Hon skruvar på sig en hel del, känns inte helt nöjd. Blir nog ett kort inlägg!
 
Jag får snart pausa Belle i sitt lekande, och tvätta henne med lite tvål. Så hon blir ren & fin tills mommo & mofa kommer :)
 
JAG KAN INTE FATTA ATT MIN DOTTER BLIR 3 ÅR IMORGON! Jag kan bara inte förstå att jag har haft henne i hela 3 år.. Och så stor hon börjar bli. Tiden går fort, ju.. Knäppt att tänka att jag har varit mamma så länge också. 21 år gammal och varit mamma i 3 år. Känns mäktigt, faktiskt. Faaast, det känns som att jag alltid haft mina barn hos mig. Minns inte när det bara var jag & Zoran, liksom. Och för att inte tala om tiden INNAN jag träffade Zoran. Den minns jag knappt. Känns så avlägset.. Ett annat liv, liksom :)
 
Nä, nu vill inte minstingen längre ligga i sittern.
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0