En onsdag på stan :)

Haft en mysig ondag idag ihop med G-mormor Lena. Efter att Belle kommit till dagis, så åkte vi in till stan. Tog en kaffe & fralla på Statsbiblioteket, sedan gick vi runt i stan och kikade runt. Jag var ute efter en present till Belles födelsedag bl.a. Jag hittade lite småplock till henne, lite småsaker att slå in. Paket som paket, ju ^^ Sedan hittade jag ett leksakshus med små gubbar & annat tillbehör. Jag tror det blir en fin present :)
 
Efter några timmar på stan, så åkte vi till Duni Fabriksbod, för jag ville hitta lite servetter & dukar till barnkalaset. En lapp hänger utanför dörren till butiken;
 
"..gick i konkurs hösten 2011.."
 
Så up to date var vi ^^ Jag får leta vidare, men det är ju inte så svårt att hitta fina servetter numera. Maxi har, om inte annat, liksom. Så jag får åka dit och leta vidare :) Efter "icke-besöket" på boden, så åkte vi till Bäckarkrogen för att invänta Zoran. Blev en lunch ihop med älsklingen. Ovanligt! Med det var mysigt, och så fick han gosa med minstingen en liten stund innan han fortsatte jobba. Tror det gav honom en liten energikick :)
 
Nu är jag & töserna hemma. Belle har gosat i soffan med lillasyster och tittat på Barnkanalen. Och så har vi tagit lite mellanmål, äppelkräm & mjölk. Gottigott :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0