GLASSTÅRTA

 
Jag har lätt hittat den tårta jag ska göra till Belle på barnkalaset och till släktkalaset. Så fin den är, eller hur?
Enkel att göra också, det är bara att stapla upp glass till ett slott och sedan dekorera. Låter enkelt och bra :)
 
Nu hoppas jag bara det blir ett kalas, för vi har fått några avbokningar. Jag hoppas det blir några barn iallafall. Annars ska jag faktiskt försöka flytta barnkalaset till söndagen och lappa ihop det med släktkalaset. Det kommer barn på bägge dagarna, så är det inte många på lördagen som kan komma, så byter jag datum till söndagen istället. Fårse vad gästerna säger, om de kan komma eller inte. Håller tummarna att alla kan!
 
Men visst var tårtan fin! Nu vet jag inte riktigt vart jag hittade den, men det var på Google, men vet att på beskrivningen så stod det att man skulle bara ha glass, smågodis, glasstrutar och glasyr, så det var ju inget svårt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0