Grattis, min älskling, på 3årsdagen ♥

Idag fyller min Belle 3 år. Jag känner mig helt överväldigad att hon är så stor nu. Känns overkligt på något sätt.
Jag sjöng Ja må hon leva för henne imorse, men då sa hon att hon inte ville ha någon sång ^^ Jag sjöng kanske inte så fint ^^ Jag hade tänkt att vi skulle tända 3 tårtljus som hon skulle få blåsa ut, men GLÖMDE att köpa dessa igår. Tänkte att vi gör det imorgon istället, för då är ju Zoran hemma. Annars hade han ju missat det.
 
Jag minns att när jag fyllde år, så kom alltid mamma, pappa & lillebror in med en frukostbricka på sängen. En bricka med lite frukost, ett paket och en liten fläggstång också. Jag hade velat ha en sådan flaggstång! Och införa samma tradition hemma hos oss. Det är dock lite svårt att väcka Belle på morgonen, för hon vaknar då alltid före oss ^^ Belle har inte fått öppna paket idag heller.. än. Jag ska slå in ett av mina småpaket till henne, så hon får öppna. Men det inväntar vi tills ikväll, när pappa kommer hem. Belle föddes ju faktiskt inte förrän 8 minuter över 7 på kvällen. Pappa Zoran hinner nog hem tills dess :)
 
Konstigt att tänka att för exakt 3 år sedan var jag hemma i vår 3:a på Kringelängsvägen och gick runt och packa ner det sista i BB-väskan. Vid den här tiden hade jag haft värkar sedan 6 timmar och jag hade mamma hos mig som sällskap. Zoran var på jobbet och var på väg hem. Klockan 11 på förmiddagen åkte vi upp till Förlossningen på sjukhuset och 19.08 var Belle född. Så längesen det var.. Herregud!
 
Grattis på din 3årsdag, min vackra och underbara dotter! Jag älskar dig av hela mitt hjärta, Belle ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0