Halloweenfirande på lördag :)

I måndags hade jag städdag hemma, som alltid på måndagar. Belle var på dagis och jag fick hjälp av G-mormor. Städade hela förmiddagen och hann även handla lite innan jag hämtade Belle från dagis.
Kl. 1 kom Josefin förbi med minstingen, lilla Elina på kaffe & fika. Jättetrevligt! Vi smidde planer inför lördagens Halloweenfirande :) 
 
Josefin, hennes fästman Martin och deras flickor Amber & Elina kommer till oss på lördag. Vi ska alla klä ut oss, sedan äta middag, spela lite sällskapsspel samt titta på skräckfilm. Det kommer bli toppen :)
Nu är det mycket planering om vad man skall klä ut sig till. Belle & Ella ska bli små spöken och Zoran vill vara Jokern. Jag är dock lite smått orolig att han kommer se jätteläskig ut, men det blir nog bra. Han blir en snäll Joker, helt enkelt. Vad jag ska klä ut mig till, det vet jag inte riktigt ännu. Jag har en svart klänning som jag ska ha på mig, med svarta strumpbyxor och så tänkte jag mig lite teatersmink. Vitmålad i ansiktet med mycket svart runt ögonen, kanske :) På lördag ska vi inom stan och köpa teatersmink och jag ska även kolla efter någon slags ögonmask, om det finns någon snygg som matchar :)
 
Sedan satt jag och Josefin och letade efter någon bra skräckfilm att titta på. Varken hon eller jag vågar egentligen titta på skräckfilm, men eftersom det är Halloween så gör vi ett undantag :) Vi hittade en som verkade kusligt bra; "Intruders".
 
 
Blir nog en rolig Halloween :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tesse

Va roligt med lite halloween firande :) läskigt ;) hehe puss

Svar: Ja, jag tyckte att det hade varit roligt att klä ut oss och så :)
livetkarlekenfamiljen.blogg.se

2012-10-31 @ 11:46:23
URL: http://Mammamedved.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0