Har man inte ordentligt pyssel, får man bli kreativ ^^

Måste in och köpa målarfärg och annat pyssel till Belle snart. Kanske hinner inom stan imorgon, och då ska jag inom Panduro och shoppa loss! Vi tittade på Barnkanalen innan och det sändes ett program som heter Pysselskogen, där man målar och gör en massa fint utav blad, kottar m.m. Och Belle blev insprirerad, hon ville hälla ut sin mjölk på hela bordet och pynta mjölkpölen med russin ^^
 
Får köpa ordentligt pyssel till henne :) Jag ska önska mig en massa sådant till hennes födelsedag, för leksaker & gosedjur har hon gott om. Men pyssel är skoj att göra, speciellt nu när det börjar bli tråkigt väder.
 
Imorgon ska vi för övrigt till Busfabriken med Josefin & hennes familj. Ska bli jätteskoj!
 
Jag med Ella i famnen och mormor Marie :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0