Lördag och mycket som händer :)

Hallihallå :)
Lördag idag dårå! Jag längtar tills ikväll :) Kommer bli så roligt att få träffa vännerna. Men jag har redan förvarnat dem om att det kommer bli en hel del tjat om barnen. Jag ska försöka hålla tjatet i en måttlig mängd, men kan ingenting lova! Jag minns att första kvällen jag var ute när Belle var liten, pratade jag BARA om henne. T.om. till folk jag inte träffat förr. Det räckte med att någon sa 'hej', så började jag med mitt babysnack ^^
 
Vi hann precis få i oss frukost hela familjen, då Zoran fick sticka iväg. Han skulle hjälpa sin pappa med ett ärende i HBG, så det är bara jag & barnen hemma nu. Ella sitter i mitt knä i soffan och tittar på vad jag håller på med medan Belle tittar på Barnkanalen. Ska snart ta mig i kragen och göra iordning oss och köket, men slappar ett litet tag till..
 
Idag ska Belle på BARNKALAS :) Det är Wilma som bjuder på kalas. Hon har fyllt 4 år, stora tjejen! Så dit ska Belle idag. Jag ska lämna henne, är det tänkt. Fårse bara så det går bra och hon tillåter. Men jag tror det kommer gå jättebra :) Jag ska faktiskt försöka sticka iväg och sola medan Belle busar loss. Behöver lite f'ärg.!
 
Efter barnkalaset ska Belle till Baba & Didda, medan jag & minstingen åker till mormor & morfar. Äter middag där sedan blir det till att hälsa på Hanna. Det är inte bara utgång idag, utan det skall även firas att Hanna fått en lägenhet! Det blir invigning av lägenheten också idag. Skoj!
 
Nä, nu börjar Ella skruva på sig. Hon vill inte sitta stilla längre. Vill nog ha lite mat, tror jag :) Mammas lilla matvrak!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0