Min duktiga Belle

Jag måste bara få skryta lite om min duktiga lilla Belle. Eller stora Belle, hon blir ju förfan 3 år imorgon! Herregud.. Aja, iallafall. Idag är det torsdag och min duktiga tjej har varit utan sin napp sedan i söndagskväll. Söndagsnatten var jobbig, men sedan dess har hon inte gnällt en enda gång över sin napp. Kan ni fatta?!
 
Belle hade nappen jämt innan och var väldigt fäst vid den. Och nu.. knappt något gnäll alls. Jag är så stolt över henne! Nu när hon vaknar på morgonen, säger hon till mig "Mamma, jag har sovit heeeeela natten... utan min napp!" Hon är så härlig :) Säger också att kaninbebisarna ska få hennes napp, annars blir de ju ledsna. Men jag vet inte riktigt vart vi ska få tag på kaninbebisar, men jag har förklarat att fågelbebisarna i Pippiparken får napparna istället. Det går hon med på :)
 
Jag är så stolt över min duktiga tjej! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0