Sålänge det finns kaffe i koppen, är jag inte redo för dagen ^^

Hej bloggen :)
Belle är uppe på sitt rum och leker. Fast det låter mer som om hon möblerade om hela övervåningen ^^ Ella ligger i barnvagnen här brevid mig. Hon vaknade precis. Vaknade med täppt näsa, stackarn. Jobbigt med förkylningar, den vill inte riktigt gå över heller.. Frukosten är avklarad, men jag sitter fortfarande kvar med kaffekoppen. Vägrar ta tag i allt som måste göras idag -.-
 
Jag ska ta och ringa Zoran alldeles strax och höra hur det går på jobbet. Han är så gullig, han skickade ett sms som jag läste när jag vaknade, där han skrev godmorgon och undrade om jag sovit bra. Jag sovit bra? Jag kom dagligen får i mig kanske 2-3 timmar mer sömn är han själv. Han är en riktig kämpe, tycker jag! Han ger sig iväg tidigt som satan på morgonen och kommer hem runt kl. 6 på kvällen. Fast det är väl så, har man ett jobb som man trivs med så går det lätt att komma iväg. Oavsett, så tar han hand om sin familj, sanna mina ord :) <3
 
Idag ska jag röja och få lite iordning här hemma, hade jag tänkt. Sedan i eftermiddag ska jag & tjejerna promenera ner till Therese & Nellie på fika. En mamma-barn-träff :) Det kommer en tjej som heter Malin med sina barn, Neo & Enya och kanske även Adelina och hennes dotter Leah. Kommer bli jätteroligt :)
 
Hoppas alla får en mysig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0