Spelkväll med Hanna & Mattias

I måndagskväll så kom Hanna & Mattias hem till oss på lite middag. Jag hade lagat spagetti & köttfärssås som vi bjöd på. Det var hur trevligt som helst. De kom runt kl. 7 på kvällen. Belle somnade direkt efter maten i soffan och Ella somnade runt kl. halv 9. Vi satt och spelade spelet 'Med Andra Ord' hela kvällen. Så himla roligt vi hade!
 
Jag hade köpt gott vin till oss, så vi lyxade till det rejält :) På en måndag, hehe! Zoran är ju alltid lediga på tisdagar, så måndagar är ju lite som en extra fredag för oss. När vi satt och spelade, så tittade vi klockan. Då var den helt plötsligt 22.30. Men det kändes inte alls okej att avsluta kvällen redan då, så de stannade och spelade vidare.
 
Halv 2 på natten ringde de taxi ^^ Jag har nog inte varit uppe så sent på jättejättelänge! Man kände sig ung igen, haha ;) Och våra snälla flickor sov hela tiden. Ella vaknade en gång för snutt runt midnatt, sedan somnade hon om igen och sov hela natten. Min duktiga tjej!
 
Måste göras om snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0