Äggkartongstulpaner :)


Ella vaknar närsomhelst, men ska se om jag hinner skriva lite ändå. Försökte precis med att pyssla lite med Bellisen, men den pysselstunden varande i ca 10 minuter, sedan orkade hon inte längre. Nu titar hon på Toy Story på TV:n. Jag försökte göra äggkartongstulpaner med Belle ^^ Men det gick som sagt inte så bra. Jag har sparat de halvfärdiga 'tulpanerna'. Hoppas att hon orkar fullfölja projektet lite senare :)
 
Jag har tagit en dusch, gjort mig & Bellis iordning. Nu är det bara Ella som ska bytas på samt ta på nya kläder, sedan är vi redo för äventyr. Ingen aning om vad vi ska hitta på, dock... Hade velat komma hemifrån idag, men Bellisen är sjuk och hon käns välidgt hängig idag. Vi har en massa bröd i skafferiet som snart blir gammalt. Kanske borde promenera och mata ankorna! Låter ju faktiskt mysigt :) Plus, så får jag min promenad. Då hade jag blivit lycklig :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0