Akta dig för spöken!

Ja, visst regnade det innan.. det regnade ganska mycket, faktiskt. Belle hade jätteroligt med att hoppa i varenda vattenpöl hon hittade. Hon gick brevid vagnen hela vägen till dagis. Duktiga tjej. Hon ville springa och leka, så hon var en pigg liten tös på väg till dagis, minsan. När vi sedan kom in i skogen, som man kan kalla det. Sista biten till dagis är en grusväg inne bland lite träd mellan två bostadsområden. Där lekte vi att vi blev jagade av ett spöke! Belle ropade; "Mamma, nu kommer spöket. Han kommer, han kommer!"
Ja, om det kommer ett spöke, så finns det väl inget annat att göra än att springa ifrån honom, ellerhur. Så jag tog Belle i handen och rusade vi iväg :) Passade mig bara bra att hon ville springa, för då kom vi snabbare till dagiset ^^ Sedan stannade vi upp, tittade oss omkring. "Nu är han borta, mamma" sa Belle och pustade ut. Sedan ser hon sig om igen och skriker "Nu kommer han igen. Sping, sping!".
Så höll vi på ändå fram till dagiset :) Men vi kom fram, och bara 20 minuter sena. Det tyckte jag vi gjorde bra!
Det gick jättebra att lämna Belle, hon gick in utan några problem. Vinkade på mig från fönstret också. 
Min fina Belle ♥
 
Jag ringde Zoran och fick sällskap på vägen tillbaka från dagis. Trevligt. Pratade om dopet och inbjudningar m.m. Man kan bli tokig när det gäller vilka man ska bjuda, vad man ska bjuda på osv. Mycket att tänka på. Vi som skulle ha det så enkelt.. >,<
 
Men nu är jag & minstingen hemma iallafall. Jag inväntar mitt kaffe och jag ska även slänga ihop lite frukost till mig. Jag har massa god frukt hemma, så ska nog skiva upp lite och ha i en skål yoghurt. Gottigott :)
 
Nu ska jag avsluta, börjar bli riktigt hungrig och Ella skruvar lite på sig i vagnen här.
Ha en bra måndag, allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0