Belle fortsatt febrig..

Stackars Belle som verkade vara helt frisk förut idag, bortsett ifrån morgondagens feber, har nu blivit sämre igen. Vi var hemma hos Zorans bror Lubbe och hans fru Marina och kusin Lukas förut ikväll. Då hade Belle varit feberfri hela dagen och känts väldigt pigg. Men direkt när vi skulle hem, så var hon gnällig och ömklig. När vi sedan kom hem sa hon "Jag känns inte ba, mamma. Måste ha mammacin.... den goda mammacinen" Haha, alltid den goda medicinen. Hon är riktigt noga med att påpeka det :)
Hon fick lite panodil och vällingen, sedan somnade hon. Sa innan hon skulle sova, att hon skulle vara bättre imorgon. Det lovade hon :) Söta unge ♥
Zoran somnade samtidigt som Belle. Utan ett ord, tack så mycket för den! Själv satt man nere med lillan i soffan. Väntade faktiskt att han skulle hålla mig sällskap iallafall en liten stund. Jag somnar när Ella somnar, så det kan variera ganska mycket på när jag somnar. Men nänä, han somnade ifrån mig. Fast stackarn ska upp kl. 5 imorgonbitti, så han kan gott behöva sin sömn.
 
Nu när man tittar på klockan så känner jag mig dum som fastnade framför 'Game of thrones' igen.. Måste ju sova.. har en massa att göra imorgon. Men den serien är så jävla bra! Vad jag älskar mest är språket i serien. Det ska ju utspelas för längesedan, på "riddartiden", om man nu kan säga så. Det är så vältaligt. Jag gillar gammalt sätt att tala. Idag är man så fåordig. Förr var språket mycket vackrare.
 
Jaja, nu är det dags att sova, banne mig. Jag är jättetrött..
Godnatt!
 
Ella somande i striekos (farbrors) famn innan ikväll :)
Söta tjockis ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0