Dagis stängt imorgon

Dagis stängt imorgon dårå! Jäkla tur att dagisfröken sa det idag, för det hade jag totalt missat. Tydligen så hängde det en lapp på dörren, men det hade jag lyckats missa att läsa -.-
Men det kanske inte är så dumt ändå. Vi ska ju in till stan och fotografera oss, och Belle brukar vara ganska trött när hon kommer hem från dagis. Hon kanske kan sova ut lite längre imorgon samt ta det mer lugnt under dagen. Så hon är pigg och glad när vi ska fotograferas. Hade ju varit bra!
 
Nu har Belle precis fått i sig lite mellanmål. Dock väldigt lite. Hon tog några tuggor knäckebröd och drack lite mjölk. Menmen, det är något iallafall. Jag sitter och funderar på vad man ska göra till kvällsmaten ikväll..
Jag har en falukorv i kylen. Kanske ska göra potatismos till det. Ugnstekt falukorv med potatismos är ju gott! Längesen jag gjorde potaitsmos också. Ja, där var den tankestunden över. Korv med mos, it is :)
 
Ska slå en pling till Zoran strax och se när han tror att han är hemma ikväll. Sedan ska jag faktiskt lägga mig med flickorna i soffan och vila lite. Minstingen sover redan, så jag ska se om Belle också till slappa lite. Se lite på film och gosa under en filt. Sååå mysigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0