Dags att sätta fart.

Gott med frukost..! Jag promenerar till dagis på tom mage, och på väg tillbaka var jag helt matt av hunger. Jag får nog dricka något iallafall innan jag sticker iväg. Nu har jag fått i mig en ostmacka och lite yoghurt med apelsin. Plus mitt kaffe, såklart. Klarar mig inte utan detta! Belle är på dagis. Gick jättebra att lämna. Jag fick en låång kram innan jag skulle gå :) Härliga lilla unge ♥
Ella somnade i vagnen på väg hem och sover än. Har tagit in vagnen så den står i hallen nu. Jag har så mycket att göra.. och så hoppas jag på att Josefin och hennes två barn kommer i eftermiddag också. Så jag får väl börja ta tag i detta nu! Men först en låång dusch, om lillan tillåter :)
 
Jag fick hem min beställning ifrån Extrafilm i fredags! Ska lägga upp bilder på det jag framkallade :) Blandannat inbjudningskorten till Ellas dop. Måste också fixas och postas idag!
Min vackra lilla tös ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0