Det kändes att man var uppe förlänge igårkväll när Belle ville väcka mig imorse...

Det var segt att komma upp. Men Belle var febrig, så det var bara att skynda upp och ge henne lite panodil. Belle verkade orolig om Ella också hade feber. Hon kände lillasyster på pannan och konstaterade att hon var jätte, jättevarm och att hon också behövde medicin. Så var ju inte riktigt fallet, men lilla Belle är mån om sin lillasyster.

Ella sov när vi gick upp och sover än uppe i stora sängen. Kikade till henne nyss, hon verkar sova gott :) Jag har precis tagit mig en kopp kaffe och Belle fick en flaska välling. Jag ska se om hon vill ha lite frukost om en stund, men tyvärr så brukar hennes aptit vara helt obefintlig när hon är dålig. Minsta lilla feber och så äter hon ingenting. Förutom vällingen då.. Vällingen kan hon dricka hur mycket som helst utav!
 
Jag har inte riktigt vaknat till liv ännu, känns det som. Jag har inte hunnit fundera ut vad vi kan hitta på idag. Vädret är jättetrist också.. Så länge vädret är tråkigt, blir det väl mys i soffan framför en film.
Men jag hoppas att det blir lite finare väder ute, så kanske vi kan gå en promenad. Behöver köpa välling till Belle, så det kanske vi kan promenera och inhandla. Och eventuellt handla inför middagen ikväll.
 
Nä, nu får jag väl ta och rycka upp mig! Dricka upp mitt kaffe och hoppa in i duschen. Kan ju vara ett bra sätt att komma igång på. Jag har lite roligt att göra idag med och det är att prova lite klänningar inför Ellas dop. Jag fick låna några fina klänningar utav Marina igår. Jag har ingenting alls hemma och om det är någon som har gott om klänningar i sin garderob så är det Marina :) Även så har jag fått en jättefin klänning av Gagi, som jag har att välja mellan. Vilka underbara och generösa svägerskor jag har. De tar hand om hopplösa mig :)
 
Belle kramar sin lillakusin Lukas :)
De lekte jättefint igår. Många pussar & kramar också ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0