Ella sov hela natten!!

Hej igen!
Lördag idag dårå, vad härligt. Och vet ni? Inatt sov Ella HELA NATTEN! Hon fick snutt runt 22-tiden igårkväll, sedan sov hon till kl. 7 på morgonen. Sov hela natten i sin egna säng, dessutom. Så jag fick verkligen sova ut. Både jag & Zoran fick det. Jag vaknade iofs några gånger under natten, antagligen för att jag är så van vid att Ella vaknar och ska ha snutt. Tänk så börjar hon med att sova hela nätter redan nu! Kanske lite önsketänk, detta var nog ett undantag. Men skönt var det! Vilken snäll liten tjeja jag har :) Hon tänker på sin mamma, helt klart! ♥
 
Tyvärr så är jag ju täppt & snuvig, så jag har ändå varit hur seg och trött som helst idag. De senaste dagarna har jag mått bra, men känt mig lite seg och tung i huvudet. Svårt att förklara, men det är som att jag har ett tryck runt om huvudet och över ansiktet. Och idag så var det lite värre än förut, så jag har varit extra seg idag..
Men vi har tagit det lugnt idag, så det har ju inte gjort så mycket! Belle & Ella vaknade runt 7.30, men det kändes ALLDELES för tidigt för mig & Zoran. Bägge tjejerna vaknade med ett stort leende och Belle ville upp direkt. Ella hade ju inte ätit under hela natten, så hon ville ha mat såklart. Och mycket mat. Snutt från båda brösten, sedan var hon nöjd. Så nöjd att hon somnade om. Det gjorde även jag. Men stackars Belle ville inte somna om direkt, så hon låg och tjabbade ett tag. Jag gick inte att väcka, trots Belles ansträningar. Jag halvsov mig igen en massa tjat om att hon ville kolla på "fimlen" och på Bobbojompa, men till slut lyckades hon få liv i oss. Klockan 9 var vi vakna, allesammans. Därefter låg vi och gosade med flickorna i säkert 20 minuter. Så mysigt.
 
När vi alla var klädda och iordning så begav vi oss iväg till svärmor & svärfar. Fick god frukost med frallor hos dem. Tog det bara lugnt där ett tag. Zorans bror Lubbe & kusin Lucas var där. Så barnen sprang runt och lekte en massa också. Roligt :) Ljuba bad mig baka en morotskaka till henne. Hon skulle ha gäster ikväll. Så när jag hade slängt ihop till en smet och den var i ugnen, så begav jag & Zoran oss till Maxi medan Ljuba & Drago passade barnen.
Så vi har även fått storhandlat idag.
Vi begav oss hemåt runt halv 2, och har bara precis ätit lite lunch och tagit det lugnt sedan dess. Belle & Zoran har sprungit runt och lekt dinosaurie ^^ Gulliga de är. När Zoran då inte orkar och hänvisar Belle till mig istället, så säger Belle "Nä, DU pappa. Du är snabbaje"! :)  Tur för mig, för jag är som sagt lite väl seg idag för att springa efter Belle.
 
Nä, vet ni. Nu vill minstingen upp i famnen på mig. Får avsluta skrivandet! Hoppas ni alla har en mysig lördag!
 
Lite mysigt är det allt med hösten. När man äntligen få dra på sig dessa underbart sköna raggsockar & gå runt i myströjor :) 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0