Finbesök utav Josefin, Amber & Elina :)

Hej!
Jag & tjejerna har precis haft besök utav Josefin & hennes två döttrar, Amber & Elina. Amber är ett år äldre än Belle, alltså 4 år och Elina är bara några veckor äldre än Ella. Det var ett jättetrevligt besök. Jag & Belle hade bakat en hallon&blåbärskaka till fikat. Kakan såg dock lite knepig ut, blåbären på toppen gjorde så att den nästan såg mörk & bränd ut.. Men Belle & Amber gillade den, så det var ju roligt :)
Jag har aldrig träffat Josefin förut, utan jag hade gjort ett inlägg på FB, i Föräldragruppen, om att vi sökte lekkompisasr idag, som Josefin hade nappat på. Så de kom över på fika & lek en stund nu på eftermiddagen.
 
Så här sitter jag, efter att ha gjort diskat upp efter fikat och satt på en film till Bellis, och skriver av mig lite. Dock så ska jag snart ta och förbereda kvällsmaten. Det blir en köttgryta med mango chutney och ris & sallad till det. Blir nog gott! Jag ska även ta och bada flickorna ikväll.
Vi har faktiskt inte varit ute någonting idag.. Inte bra. Det hade varit skönt med en liten promenix, faktiskt.
Ja, då får jag väl se till att sätta igång med middagen dådå! Om vi ska hinna komma ut en liten stund innan läggdags :)
 
Egobild.. Tja, varför inte? -.-
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0