Fotografering för Hallandsposten

Nu börjar klockan bli mycket! Vi ska ta bussen om ca 3 timmar, så borde nog sätta fart med allt som skall göras. Jag ska ta en dusch & göra mig iordning. Flickorna skall kläs och bli fina. Får dock göra det efter lunch, iallafall i Belles fall ^^ Kan inte lita på att den ungen håller kläderna rena ;]
Vi ska ju som sagt in till stan och fota Ella för tidningen. Och jag hoppas ju att Belle också vill vara med på bild. Men det bestämmer den unga fröken själv. Jag har pratat med henne om att vi ska fotas. Att hon måste sitta stilla och att hon får hålla Ella i famnen. Det tycker hon ju är jätteroligt, så det vill hon nog göra :) Bara hon inte blir alltför blyg när vi väl är där. Men det tar vi då!
 
Jag har ingen aning om vad flickorna ska ha på sig heller.. Usch, blev mycket att tänka på nu ^^
Och fan vilken pisseväder! Så jäkla tråkigt.. Menmen, regnkläder på Belle, regnskydd till vagnen och paraplyet till mig - så ska det nog gå bra!
 
Ha en fin tisdag, allesammans!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Ringde din Zoran in till Christer i P3 idag? Det var i alla fall en Zoran som berättade att han gömde undan sin choklad för sin tjej när hon var gravid. Och att dottern nu var 3 år. :)

Svar: Ja, det var min Zoran det.. ^^ Gullig han är, va? :)
livetkarlekenfamiljen.blogg.se

2012-09-18 @ 16:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0