Fredag!

Belle har inte haft en lätt dag, stackarn. Hon ville gå ut en stund i eftermiddags, ville gunga på lekplatsen. Så vi klädde på oss och gick ut. Efter 10 minuter sa hon "Mamma, jag är inte ba. Jag vill gå hem". Det är inte vanligt att hon självmant vill gå hem ifrån lekplatsen, ska ni veta. På vägen tillbaka hem så lyckades jag övertala henne att när vi kommer hem så måste hon ta sin medicin. Det gick hon med på, och efter att hon fick lite Iprem i sig, så blev hon betydligt piggare. Precis lagom till när hennes pappa kom hem. Skönt.
Hon & Zoran åkte sedan iväg och köpte pizza. Jag hade inte alls kommit någonvart med kvällsmaten, så det blev hämtmat..
 
Efter maten badade jag flickorna. När de var rena & i pyjamasen så hoppade jag i träningsbyxor och skor och sprang en liten runda. Faktiskt, så gjorde jag det! En väldigt kort runda, men jag stannade inte utan sprang på. Det kändes jätteskönt! Det kanske jag inte kommer att säga imorgon, iofs ^^
När jag kom hem så låg Zoran och flickorna och tittade på film.. igen -.- Jag tog en låång dusch och nu sitter jag med fossingarna i ett fotbad och har ett glas vin på bordet. Så gött!
Belle sover uppe i sin säng och Ella jämte mig i soffan. Zoran har Andri hos sig just nu. De står ute och snackar. Killsnack, antar jag eftersom jag inte får vara med ^^
Ska strax gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0