Fredagsmys i lugn & ro :)

Zoran kom hem relativt tidigt ikväll, det var mysigt såhär på en fredag. Normalt sett så är han inte hemma förrän 8-9 på kvällen, så att han hann hem till kvällsmaten var jättemysigt. Plus, att han hade MED sig kvällsmaten också. Perfekt :) Det var svärmor som hade lagat ihop mat till oss. Jättegott. Tack, svärmor!
Efter kvällsmaten, så fick Belle ta på sig pyjamas & borsta tänderna och jag badade Ella. När flickorna var redo för sängen i varsin söt pyjamas, gick vi ner till soffan. Belle fick en välling och Ella ville ha snutt. Efter en liten stund så sov bägge två. Belle jämte mig, och höll hårt i sina rosa kanin och Ella i famnen på mig.
 
Zoran försvann iväg efter middagen till en kompis för att spela poker, så det är bara jag uppe. Jag bar upp Bellisen till sin säng, Ella sussar jämte mig. Det är jag & datorn ikväll :)
Nä, så farligt är det väl inte.. Zoran kommer snart hem. Grabbarna skulle vidare på stan om en stund, och då tror jag att han kommer hem igen. Om de inte lyckas övertala honom att stanna.. Det återstår att se :)
Men jag känner mig ganska nöjd ändå, ska jag säga. Jag har ett glas med gott, vitt vin i och allt är lugnt & stilla runt omkring mig.. Fredags mys ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0