Frukost i min ensamhet

Godmorgon. Känner mig ensam här nere i köket. Endast datorn & radion som sällskap. Morgonpasset i P3 är ett ganska bra sällskap, iofs. Men jag inväntar min sega pojkvän.. Det tar tid att komma upp, märker jag. Jag har lämnat Belle på dagis och nu har jag gjort frukost. Frukost gjord med kärlek, och pojkvännen sover vidare.....
 
Idag ska jag göra lite iordning här hemma, innan vi ska in till stan. Igen ^^ Jag & minstingen var på stan igår och strosade runt och spenderade pengar :) Alltid lika trevligt! Jag var på jakt efter halsduk, vantar & mössa men kom hem med två toppar från Gina & två stickade tröjor från BikBok. Så jag tänkte fortsätta att leta efter ytterplaggen idag, och inte leta efter annat! Bara lite saker inför dopet... och kanske något fint till Ella... och Belle... och klacka om mina skor...
Äsch, detta kommer svida i plånboken ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0