Godmorgon! Strax på väg till dagis!

Godmorgon. Trodde jag skulle hinna sitta och skriva en massa nu innan dagis, men det verkar det inte bli. Det får bli ett snabbt inlägg istället.
Belle står jämte mig och äter knäckebröd vid soffbordet. Hon håller i sin gosekanin. Hon letade länge efter den när hon vaknade förut. Försökte få mig söka igenom hela hennes rum. Det har man dock inte tid med på morgonen, men som tur var så hittade hon den själv.
När kläderna var på och håret var uppsatt så fick hon gå ner och titta på Bolibompa. Jag går klädd i mjukisbyxor, men så får det bli. Jag ska ju promenera faktiskt ^^
 
Nej, nu ska jag upp och byta blöja på lillan. Sedan skall vi strax bege oss till dagis :)
Skriver senare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0