Gömma choklad från sin gravida flickvän, jotack!

Det var säkert en del som lyssnade på P3 igår och hörde när en kille vid namn Zoran, ringde in och berättade att han gömde choklad från sin gravida flickvän. Om inte chokladen gömdes ordentligt, så var det ingen kvar, nämligen.
 
Ja, detta var ju min Zoran som ringde in till radion för att dela med sig av detta >.< Jag visste för det första inte om att han någonsin gömt undan godis från mig ^^ Först, så skrattade jag bort det hela. Men när det då visade sig att det var fler och fler personer som lyssnade på radion och kände igen Zoran, så blev det lite mindre roligt -.-
 
Tycker ju att nästa gång killen ska ringa in till radio, får han tala om något annat än sin tjockis till flickvän!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var ju en mysig historia! Säkert många som kände igen sig dessutom :)

Svar: Jo, det finns nog fler chokladgömmare i världen :) ..hoppas jag! ^^
livetkarlekenfamiljen.blogg.se

2012-09-19 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0