Inbjudningskorten från Extrafilm :)

Jag har inte fått mycket gjort idag.. tyvärr. Det blir till att fortstäda med plocket och städet när Belle kommit hem. Hade varit skönt att fått det gjort, men jag har fastnat med inbjudningskorten till Ellas dop. Letat upp adress på Hitta.se. Varit duktig och skrivit ner dem i min almenacka också, så jag har den nedskrivna. Ella har inte velat ligga i sittern idag, så det lilla jag har fått städat har varit med henne på armen. Så det blev lite sisådär idag. Men jag får la fortsätta imorgon. Då är Zoran hemma och kan ta Ella, det är ju bra :)
 
Jag ska snart stoppa ner Ella i vagnen och promenera och hämta Belle. Sitter och trycker i mig lite lunch nu. Kylskåpet är helt tomt, så det blev knäckebröd & yoghurt med musli som lunch. Men det är gott det! Hade ändå inte hunnit/orkat tillaga någonting.
 
Jag fick hem min beställning från Extrafilm, som sagt, och där var inbjudningskorten samt två lite större bilder som jag har satt upp på kylskåpet här hemma. Det är roligt med bilder. Jag ska snart skicka in en ny beställning bilder och den gången blir det stora framkallningar. Ska fylla alla de tavelramar vi inhandlade igår på IKEA :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0